en pengatvätt såklart

Som många redan anat (well done lania och lillaanna) så var förra veckans söndagspyssel början till en tvättmasikin. Men inte vilken tvättmaskin som helst. Nej på hotellets personalmaskerad med P-tema visade jag mina bästa former utklädd till pengatvätt. Tjusigt värre eller hur? Och ni som varit med här ett tag känner nog igen tvättstället på huvudet som en favorit i repris, men då var det i helt andra kostymklädnader.

Nu åker jag till London på en riktig lyxig bjudresa där allt är inkluderat förutom min gediget planerade garnshopping. Vi ses mina päronmaränger.
Högaktningsfullt, eddypengatvatt270912

Lämna en kommentar

Filed under kreativiteten är likt svalor som häckar

Kommentera

