iphone 5 har fått en sovsäck

Såhär på lördagsmorgonkvisten har jag roat mig med att sticka en liten sovsäck till min nya kompis iphone 5. Den är pyntad med knalliga prickar i handspunnet garn och sprider glädjebaciller omkring sig när man ser på den, precis så som jag vill ha det.
Förresten har jag precis premiär instagramat en bild på den, något som jag bara var tvungen att testa nu när jag blivit med iphone och allt. För er som är sugna på att kika är det bara att titta in,eddysinstagram heter jag där, för enkelhetens skull liksom. Nu blir det sushi med mamsen.
Högaktningsfullt, eddy

iphonecosy161112

Lämna en kommentar

Filed under den fabulösa vardagen, kreativiteten är likt svalor som häckar

Kommentera

