ett granatäpple i angora

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig och trots att jag redan har ungefär trehundratjugofemtusen projekt på stickorna så var jag tvungen att lägga upp i det nya tantkofta-garnet. Jag fick till och med sno en kabel från ett annat projekt. En pomegranate ska det bli och jag tror den kommer bli fasligt mjuk, ullig och underbar som bara den!
Nu kommer strax lillaanna för ännu mer stickfrossa och kombinerat brödbak. Livet är allt bra härligt ändå!
Högaktningsfullt, eddy

20121202-132848

3 kommentarer

Filed under kreativiteten är likt svalor som häckar

3 responses to “ett granatäpple i angora

  1. Jag tror att den kommer att bli helt ljuvlig!

  2. Så roligt att ni kom och att du är nöjd med garnet. Nästa gång ni kommer får vi hoppas det är lite varmare och mer stickvänligt. med hej fr. Lotta – Tant Kofta

  3. Pingback: pomgranate | eddysblogg

Kommentera

