dam för sin hatt?

Igår var jag och tofsvipan på vinterpromenad genom Hagas gamla kvarter. Vi fick ett infall och klev in i stadens traditionella hattbutik – Stiernglans. Mitt sällskap var som jag ungefär i en garnbutik och efter många hattar på huvudet bestämde han sig för en klassisk modell med låg kulle och lite mindre brätte. Han blev ju bara hur tjusig som helst! Även jag föll ner i hattvärldens kaninhåll och velade länge fram och tillbaka. Vad säger ni? Är jag en dam för min hatt?
Högaktningsfullt, eddy

20121210-145554.jpg

1 kommentar

Filed under den fabulösa vardagen

One response to “dam för sin hatt?

Kommentera

