snälla tomten..

I år har jag ätit en hel massvis med broccoli, lämnat ifrån mig blod flera gånger, varit duktig på jobbet och varit snäll mot min pojkvän. Jag har skänkt pengar till rädda barn, komposterat duktigt och köpt faktum för att stötta stadens hemlösa. Därför så tycker jag att jag eventuellt kanske händelsevis skulle kunna få något utav alla dessa underbara ting? Snälla, söta, med grädde på toppen?

önskelista2012
Jag bor i en liten lägga högst uppe på backen i öst. Det är fönstret med den röda stjärnan och alla kokböcker. Du kan parkera renarna direkt utanför huset men tänk på att man bara får stå där i två timmar. Det vore ju verkligen trist om du fick parkeringsböter på självaste julafton. En riktigt god jul önskar jag dig på förhand och flyg försiktigt. Det är halt ute.
Högaktningsfullt, eddy

2 kommentarer

Filed under eddy vill ha och kanske till och med har skaffat sig

2 responses to “snälla tomten..

  1. Haha, så rart. Knit, Sock, Love fick vara med i år också ser jag. De drejande händerna tog det ett tag innan jag såg vad det var (Det ser ut som ett åar kycklingsbröst med vit sås..)

    Ja, vi ska gå den 23e också så gå ut och äta innan hade varit tipptopp!

  2. Haha, vi har väldigt lika listor! Det känns dock lyxigt att redan ha kunnat bocka av lite grejer på listan, fårskinn, blå blomman och favorithandkrämen har jag köpt under december månad.

Kommentera

