en första julklapp

Igår fick jag en julklapp. Den var från min fina chef på min fantastiska arbetsplats och det var ingen hejd på hur tjusig den var! Jag fick överräckt en brun pappkartong som inte innehöll fyra, inte sex, inte åtta utan hela TOLV urtjusiga Riedelglas. Alltså wow! Aldrig har mitt 72kronors chardonnay serverats så stiligt. Tusen, tusen, miljontals tack alla ni som varit med och klurat på denna present. Eddy är makalöst glad!
Högaktningsfullt, eddy

20121222-163525.jpg

20121222-163553.jpg

Lämna en kommentar

Filed under den fabulösa vardagen

Kommentera

