jag har världens bästa pojkvän

Min jul är inte så mycket för internet. Eftersom detta dessutom är min jobbjul så blir det inte så mycket tid till övers. Därför blir detta ett högst kort inlägg bara för att bekräfta att jag faktiskt har världens bästa pojkvän! Och som om inte detta vore present nog så fick jag igår utav honom världens bästa julklapp. Underbara, fantastiska bohusstickningen blå blomman från underbara, fantastiska tofsvipan. Tacktacktacktacktack!! Det var till och med en och annan lyckotår som föll då jag öppnade det fantastiska paketet. kärlek till honom!
Högaktningsfullt, eddy

20121225-144413.jpg

2 kommentarer

Filed under den fabulösa vardagen, kreativiteten är likt svalor som häckar

2 responses to “jag har världens bästa pojkvän

  1. Jösses! Jag förstår att du fällde lyckotårar. Vilken fantastisk julklapp :)

  2. Vilken toppenjulklapp! Det ska bli kul att följa din Blå blomma, på min börjar jag närma mig slutet på oket.

Kommentera

