Hurra, hurra för eddy på sin 27 års dag!

Jajjemen. Ni hörde rätt. Idag är alltså dagen då eddy för precis 27 år sedan föddes som ett litet skrynkligt russin. Nu blir jag alltså 27 starka och med fast finjobb, tofsvipa och som vårdnadshavare till katten Gunhild så måste jag nog tillstå att jag i alla fall känner mig lite vuxen. När man fyller år är traditionen i vår familj att man får bestämma precis hur man vill ha dagen. Därför blir det favoritfrukost på Le Petit, lite garnfrossa, annan hemlig överraskningsaktivitet och avslutningsvis hemlagad rödspätta med pepparrot och skirat smör. Nice. Förhoppningsvis blir det även en och annan ballong och kanske lite marängswiss innan kvällen är slut också. Det är allt fint att fylla år.

ballonger

Och eftersom man får bestämma precis hur man vill när man fyller år så har jag bestämt för att bjuda 27 personer på var sitt gratismönster utav mina nya duck hunters. Tjohoo! Klicka här för att komma direkt till mönstret och ange koden ”GrattisEddy27” vid utcheck för att få ta del utav födelsedagserbjudandet.
Första 27 till kvarn =).
Högaktningsfullt, eddy

duckhunterspattern

9 kommentarer

Filed under den fabulösa vardagen, kreativiteten är likt svalor som häckar

9 responses to “Hurra, hurra för eddy på sin 27 års dag!

  1. L

    Tack snälla Eddy för födelsedagsmönster! Det känns lite mysko (och åpet) att kasta sig över en gratiskod, men väldigt roligt! Ha en riktigt härlig födelsedag!
    Lena

  2. Grattis och tack för presenten! :-)
    Hoppas du får en fin födelsedag.

  3. Textila Erika

    Grattis grattis!

  4. Hipp hipp Hurraaaaaaaaaaa på din födelsedag!! Hoppas du har en underbar dag och kväll! Så otroligt generöst att födelsebarnet ger presenter, det har jag aldrig varit med om förut! Tusen tusen tack!!=0))

  5. låter som en superhärlig födelsedag :) GRATTIS!! njut, fira och ha det alldeles alldeles underbart..! tusen tack för det superfina mönstret, ser verkligen fram emot att välja garn och börja sticka..!

  6. Jaaaa jag hann! Tack så jättemycket du generösa unga cyberstickvän :)
    Kram och Grattis! Lät som en härlig födelsedag :)

  7. Sjömannen

    Grattis! Hoppas dagen varit fin! Puss!

Kommentera

