Halva varvet avklarat

Jag har verkligen peppat igång mig själv inför Göteborgsvarvet nu. Det ska verkligen bli tokigt roligt och igår var vi på en supertaggande föreläsning med aktivus om löpteknik och hur man ska träna rätt. Den största milstolpen hittills är dock de 11kilometrarna jag lade bakom mig i tisdags då jag gav mig katten på att det var dags att springa halva varvet. Tokstolt är jag och även då jag var trött in i mål så hade jag orkat ett par kilometer till. Det bådar gott. Nu har jag 85dgr kvar att öva och inte nog med det så blev det ytterligare 8km i går.Jag börjar hitta formen..
Högaktningsfullt, eddy

20130222-114819.jpg

1 kommentar

Filed under det hälsosamma livet

One response to “Halva varvet avklarat

Kommentera

