Så många fina saker

Hejsan hoppsan alla människobarn. Här har det varit tyst ett tag och det tänker jag skylla bort på en mängd olika faktorer. Bland annat mina abnorma arbetstimmar, hemliga stickrelaterade projekt tillsammans med några utav mina bästa, samt att jag numera sluttampas med min bomullsklänning. Japp, ni hörde rätt. Jag klippte steeken häromdagen och nu är det bara det där sista pillipillet. Förhoppningsvis blir den klar imorgon så jag kan vara tjusig i den på stickfestivalen på lördag för det blir fina grejer det serni! Fast innan dess är det ju massa andra roligheter på schemat. Fiskekrogen, restaurang meet, avslöjande av stickhemlighet och klädbytardag. Å Jag kan knappt vänta! Fast mest utav allt längtar jag nog till Norefjell.. Bara 22dagar kvar nu!
Högaktningsfullt, eddy

20130314-065645.jpg

Lämna en kommentar

Filed under den fabulösa vardagen

Kommentera

