stick with us podcast – avsnitt 2

388433_10151286927490947_1918432309_n

Hej alla underbara kompisar! Idag är det fredag och därmed också dags för avsnitt två utav fabulösa stick with us podcast! I detta avsnitt är det ingen mindre än jag, eddy och fina maria som sänder till er där ute i världen och det är tjusiga anna med sin nyckelharpa som poserar på avsnittsbilden som såklart är gjord utav duktiga emma. – Vilken kvartett vi är alltså!
I detta avsnitt hittar ni en liten presentation utav min stickhistoria, en flerfärgsfestival utan dess like, våra bästa tvåfärgsstickningstips samt en helt grym tävling! Avsnittet hittar ni direkt på stick-with-us-bloggen eller på itunes. Ni missar väll inte detta?
Högaktningsfullt, eddy

Ps, Stort TACK och massvis med ulliga moln till alla er 1200 personer som har laddat ner och lyssnat på vårt första avsnitt. Jag kan knappt tro att det är sant att ni är så fina alltså! Helt tokigt fina faktiskt.

1 kommentar

Filed under kreativiteten är likt svalor som häckar, stick with us podcast

One response to “stick with us podcast – avsnitt 2

  1. Eva

    Vad kul! Det ska jag kolla in. Jag kan nästan inte sticka men jag är himla sugen på det. Håller mig till trubbigare virknål än så länge med bäbis i knät ;) Fin blogg, både garn och löpning!

Kommentera

