tror mig ha löst malaysia-sticknings-gåtan..

Efter att ha rotat runt i garnkofferten ett tag fick jag fram de där fyra härvorna som jag liksom tänkt på enda sedan jag började fundera på min malaysiastickning. Jag har fått tokmånga fina förslag om malaysiavänliga stickningsprojekt utav er finingar men har nu bestämt mig för att trots allt gå min allra första intuition. Dessutom något jag velat sticka utav det tealfärgade lingarnet sedan jag rotade fram det ur elins stash och tillskansade mig det för en billig peng, nämligen en linklänning… Och som extra krydda tänkte jag mig några gyllende silkesränder utav det fina födelsedagsgarn jag fick av anna då jag fyllde äldre för ett par månader sedan. Tror det kan bli fint som snus alltså. Nu åker de alla ner i topplocket och så får vi se vart det bär….
Högaktningsfullt, eddy

Bild 2013-05-14 kl. 18.53

Lämna en kommentar

Filed under den fabulösa vardagen, kreativiteten är likt svalor som häckar

Kommentera

