I freaking did it!!!

IMG_2966

29 graders hetta, tryckande sol, en hagelskur på Göta Älvbron och någon tyfonliknande sak på Hisingen men I freaking did it! 21 kilometer på en tid jag aldrig kunnat tänka mig under dessa tortyrlika förutsättningar – 2timmar, 1 minut och 26 sekunder. Jag är så fruktansvärt stolt över mig själv och alla andra som kämpade med mig där ute under gårdagen. Det var  galet tufft vissa sträckor men we freaking did it!!!!! Och om jag kommer göra det igen? O JA! Men hoppas då på aningens sämre väder…
Högaktningsfullt, eddy

5 kommentarer

Filed under den fabulösa vardagen, det hälsosamma livet

5 responses to “I freaking did it!!!

  1. Imponerad. Heja dig!

  2. Mia

    Tänkte på dig förut och undrade hur det hade gått. Grattis! Men du har ju verkligen satsat, jag är inte förvånad. Hurra!

  3. Ett stort grattis och härlig semester.

  4. Eva

    Wow! Du springer också. Vad kul!

Kommentera

