jag älskar dig för att du köper biobiljetter till monsters inc när jag är ledsen

finatofsvipan01082013

Det har varit några tuffa senaste dagar. Ett utav årets största jobbevent ledde till att jag brände av 48 arbetstimmar på 3 dygn och trots ett jättesuccé har jag så klart känt mig urlakad efteråt. Samtidigt har jag känt en oro för min underbara gamla mormor, en fin nära vän som blivit plötsligt ensam och för att alla de storartade och lite barnsliga framtidsdrömmar jag har kanske inte kommer att gå i uppfyllelse. Känslor som liksom alltid blir lite starkare när man är fysiskt trött och som man börjar fundera lite extra på. Knäppt men ack så mänskligt. Tur för mig att jag då har världens underbaraste pojkvän som gör allt för att muntra upp. En pojkvän som går och köper biobiljetter till monsters inc när jag är ledsen för att få mig att skratta. Det älskar jag honom för. Ja, för det och för tusen andra saker såklart. Tack finaste tofsvipan, det känns redan så mycket bättre… Och allting ordnar ju sig alltid på något sätt tillslut, speciellt när man får se monsters inc från parkettplats =)
Högaktningsfullt, eddy

Lämna en kommentar

Filed under den fabulösa vardagen

Kommentera

