nu tar jag helg

20130830-112125.jpg

Den senaste tidens massiva jobb innebar att jag idag kunde ta helg en dag för tidigt. Och den tänker jag ta vara på! Idag åker jag ut till fina sjömanselins hus mitt ute på landet. Där ska det plockas kantareller, kelas och klippas(!) får, ätas god mat och stickas i massor. Karlarna ska nog dricka whiskey och bryta arm eller vad nu karlar gör för att roa sig. På söndag vankas det möhippa-special för en giftassugen kollega med massvis av roliga påhitt. Det blir helt klart en fin helg det här. Au revoir!
Högaktningsfullt, eddy

Ps, det är förresten min nya handspunna koftjacka ni ser på bilden. Får nog passa på att fota den någon dag så ni kan se hur tjusig den är på riktigt.

Lämna en kommentar

Filed under den fabulösa vardagen

Kommentera

