eddy i the knit girllls

Att lyssna och titta på podcasts är något jag mer än gärna gör då jag stickar. Helst ska de handa om stickning såklart, det är ju som att ha ett litet stickcafé hemma i sitt kök när man sitter där och stickar i hop. En utav mina absoluta favoriter är videocasten theknitgirllls som görs av amerikanska Laura och Leslie. Jag har sett varenda avsnitt (ja inte från början utan de allra tidigaste har jag gått tillbaka och sett i efterhand) och det är lite utav veckans höjdpunkt när det nya avsnittet släpps. Denna vecka har jag längtat lite extra. För i denna veckas episod, nummer 207, recenserar de nämligen hela min cirkusmönsterkollektion!! Jag blir helt varm och bubblig inombords av alla fina ord och det känns så himla stort på något vis. Dessutom så lottar vi ut hela 3 mönsterkollektioner så skynda in att kika vettja, dragningen är på söndag! Avsnittet där jag är med hittar ni här och här hittar ni hela theknitgirlllsbloggen med alla deras mysiga avsnitt. Hoppas ni i och med detta också hittar en ny favorit till stickvideocast =)
Högaktningsfullt, eddy

theknitgirlls2014
du kan tyvärr inte lyssna direkt här utan måste klicka dig in på deras sida =)

1 kommentar

Filed under den fabulösa vardagen

One response to “eddy i the knit girllls

  1. Cayenne

    How exciting!

Kommentera

