vi köpte oss ett hus!

Ja, det var minsann länge sedan något hände här på eddysblogg kan man tycka. Och vet ni, det tycker jag med. Men i verkliga livet händer det massvis varför bloggen liksom hamnat i skymundan… Vi köpte oss ett litet magnifikt hus och mestadels går tiden åt till att pyssla och dona med allt som hör hus till. Om ni vill kika lite på vad som händer under tiden så hejar jag gärna på er på instagram – eddysinstagram hittar ni mig under där och uppdaterar flitigt. Men bloggen lever kvar och jag hoppas såklart också att vi ses här igen så snart som möjligt. Jag ska göra mitt allra bästa =)

Högaktningsfullt, eddy

vikopteettus150715

8 kommentarer

Under den fabulösa vardagen, kärlek och glädje är hemmets solsken

8 svar till “vi köpte oss ett hus!

  1. Savner blogginnleggene dine… Koser meg med å lese gamle innlegg på nytt :)

    • eddysblogg

      Å vad gullig du är! Vad glad jag blir! Har varit fullt ös hos mig nu men förhoppningsvis kommer jag igång med bloggen snart. Kram eddy

      • Lena Wärnbring

        Hejsan.
        Jag följde din blogg förut. Någonstans har jag sett en virkad jumper i runda mormorsrutor som du gjort. Naturvit var den. Jag har blivit förälskad i den, jag har en bild på den, jag har börjat med rutorna på mitt vis. Nu undrar jag om du vill vara snäll att tipsa om hur jag skall virka ihop dem.?? Jag har googlat, tittat på andra sidor, men många gör dem 4-kantiga vid monteringen. Det vill jag inte ha!
        Hoppas på svar

        Lena Wärnbring

      • eddysblogg

        Hej. Jag är tyvärr inte superbra på att virka men tröjan virkade jag utifrån ett mönster jag köpte på ravelry som heter Pond ripples. Rutorna virkades ihop under tiden man gjorde dem och inte efteråt. Tyvärr minns jag inte riktigt hur exakt då det var ett par år sedan jag gjorde den… lycka till:)

  2. Tillykke med huset! :) jeg har surfet på nettet og faldt over din blog, men kan ikke finde noget kontakt info? er det muligt for dig at skrive til mig istedet på blog@woolspire.com? det drejer sig om mulig sammenarbejde:)

    Med venlig hilsen
    Casper.

  3. Lena Wärnbring

    Ok. Jag har tedan gjort några rutor, jag får se om jag kan sy ihop dem, det fixar sig. Tack flr ett sbabbt svar.
    Lena

    • Lena Wärnbring

      Håller du på att blogga fortfarande? Isåfall, hur får jag prenumrationen?

      • eddysblogg

        Hej, jag bloggar tyvärr inte så mycket längre. Följ mig dock gärna på instagram om du vill, där lägger jag upp saker nästan varje dag:) Mvh Eddy

Lämna en kommentar