freaking Island!

Kanske minns ni som hängt med ett tag förra årets luxuösa resa till London som jag blev bjuden på av jobbet efter att ha hamnat på tredje plats i hela kedjan i årets stora värvningskampanj? Inte? Kanske ringer det en klocka då jag påminner er om garnfrosseriet på Loop i London i varje fall =). Även i år har vi haft en värvningskampanj och jag var faktiskt ganska lamt inställd tills jag hörde att detta års destination var Reykjavik på Island. Jag menar ISLAND! Det är ju mina hemliga drömmars destination och ullens förlovade land! Så jag lade i alla mina växlar och trots att jag missade bitar av kampanjtiden på grund av mitt stora malaysia-äventyr så gick det hem. Jag nappade åt mig den sjätte och sista platsen och idag bär det av till Oslo för att sedan flyga vidare mot slutdestination med tuppen på torsdag morgon. Till freaking ISLAND! Jag är så glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Eller jo det vet jag ju förresten. Till Island =)
Högaktningsfullt, eddy

islandtjohoo050913
Väskan är packad, utstyrseln på och garnplanerna smidda. Nu bär det av mot mina drömmars resmål!

4 kommentarer

Filed under den fabulösa vardagen, på äventyr i andra länder

4 responses to “freaking Island!

  1. Åh, vad härligt. Grattis! Sommaren mellan ettan och tvåan på gymnasiet så åkte jag till Island i tre veckor i ett utbytesprojekt. Jag är nu 39 och har rest en del, Island är fortfarande det mest spännande och fantastiska land jag har varit i. Trots att jag inte var så garnmanisk på den tiden….

  2. Underbart!
    Grattis till resan!
    Hoppas den blir riktigt finfin och bjuder på mycket ulligt!
    En resa jag också drömmer om att göra!

  3. Textila Erika

    Jag är så avundsjuk att shrek inte ens ser grön ut bredvid mig ;) Inte nog med att du är på (såg det på instagram) Island mitt absoluta drömresemål så får du gå och klappa på alla dessa isländska garner (som tillhör mina favoriter). Hoppas din resa blir toppen och att du köper en hejdundrandes massa garner :D

  4. H

    Vad roligt! På Handprjónasambandid i Reykjavik har de massor av fina garner :) Och billigt!!

Kommentera

